Urlloader As3 Binary Optiot


Yritän luoda sovellus, joka voi näyttää listan XML-vaihtoehdoista. Sitten kun yksi vaihtoehto napsautetaan kutakin dataa eri XML-tiedostosta, näytetään vaihtoehto, jonka he ovat ottaneet käyttöön. Tämä koodi on vain täällä viimeinen muuttuja sen jälkeen, kun se viedään silmukan läpi, joten minkään vaihtoehdon, jota napsautan, menee viimeisimmän vaihtoehdon tietoihin. Se poistaa vain alkuperäisen painikkeen viimeisen lapsen. Onko kenelläkään jollakin idea, miten voisin saada sen menemään oikea sivu. asked 22. elokuuta 12 klo 16 26.URLRequest ja URLLoader voit hakea joitain tietoja Internetistä, FileStream voit tallentaa sen paikallisesti FileReference, jos haluat, että he voivat valita, mihin tallentaa sen. EDIT AS3 Mobile projekti versio. I sisälsi molemmat vaihtoehdot edellä olevaan koodiin haluat joko ottaa tiedoston viite osa tai ottaa tiedoston stream osa muuten se tallennetaan kahdesti. Olen vain lisännyt mobiili osa, se itse asiassa on jonkinlainen Valintaikkunasta se pyytää sinua tallentamaan fi Le on Android, vaikka se on dialogi, jota en ole koskaan nähnyt aiemmin, antaa sinulle vain mahdollisuuden tallentaa sen ja äänitiedostot, kuvatiedostot ja videotiedostot vaihtoehtona tai oletuspaikkana, kun annan sen pelastaa siellä ja pystyn katso sitä käyttäen ES Explorer vaikka minulla ei ollut hyvä tapa tarkistaa tiedot oli tapana se näyttää yleisesti olevan oikein Sovellus hakemistohakemisto käytti minua, jäljittää sen näkemättä minkään nativePath joten vaihdan sen applicationStorageDirectory, joka oli arvo ja se näyttää olevan tallentamatta ilman virheitä, valitettavasti se on päädata-kansioissani ja koska minulla ei ole puhelimeni juurtuneita Minulla ei ole mitään keinoa täysin vahvistaa, että tiedosto on tosiasiassa mutta ei virheitä Haluaisin tietää, jos olet yrittänyt Tämä ja mitkä erityiskysymykset olet vielä kohtaamassa. Vastattu 24 maaliskuu 12 at 19 35.shaunhusain, todella kiitos koodia työskennellyt minun Android-puhelin Mutta ongelma on, että olen tekemässä lehden hakemus, kun henkilö napsauttaa päivityspainiketta kuva täytyy olla lataa a Utomatically ilman kysyä paikka, jossa tiedostot on koodi on suuri i couldn t tehnyt tätä paljon vielä, mutta ongelma i don t haluavat, että valintaikkuna, jossa tiedoston täytyy tietää, miten se please paljon auttaa minua Pabo Koha Mar 26 12 at 8 42.Jos poistat FileReference-osan, jolla käyttäjä ei ole saanut kehotetta, seuraava vaihe on selvittää, miten tallennetaan tiedosto, johon haluat tallentaa sen, haluatko tallentaa sen suoraan kuvakansioon vai Muutoin, missä voit periaatteessa käyttää FileStreamia tallentamatta missä tahansa koskaan pyytämättä käyttäjää, mutta sinun on vain selvitettävä, miten se, mitä tämä polku käyttää File-luokkien staattisia ominaisuuksia todennäköisesti. Joten mikä on kansio, jonka haluat tallentaa tiedot shaunhusain 26 maaliskuu 16 klo 16 00. Ulkoisen tekstin luominen Flashissa AS3: n URLLoader. Flashin avulla voidaan ladata ulkoista tekstisisältöä ajon aikana ActionScript 3 URLLoader - luokassa Ulkoisen tekstin lataaminen suoritusaikana on tekniikka, jota käytetään luomaan Flash mov Jotka voidaan helposti päivittää ilman tarvetta palata FLA: lle URLLoader-luokka vastaa kaikkien tekstisisältöjen lataamisesta, jotka sisältävät tavallisten tekstitiedostojen, XML HTML: n ja CSS: n lisäksi. Alla olevassa Flash-elokuvassa näkyvä teksti on Joka on ladattu erillisestä tekstitiedostosta aina, kun tämä SWF on esillä. Tämä opetusohjelma opettaa sinulle, miten URLLoader-luokkaa käytetään kirjoitustekstien ja muuttujan lataamiseen tekstitiedostosta Tämä on aloitteleva ActionScript 3 0 - opetusohjelma, joka edellyttää, että tiedät vain, AS3: n tapahtumankäsittelyn perusteet, jotta se voi seurata sitä. URLLoaderin avulla vain tekstisisältöä ladataan Jos haluat tietää, miten ladataan graafista sisältöä, tutustu AS3 Loader Class - opetusohjelmaan. Ohjaus on jaettu seuraaviin pieniin osiin . Asetukset Tiedostot. Quick ActionScript 3 0 Test. Code Explanation. Displaying ulkoisen sisällön tekstikentässä. Load-muuttujat tekstitiedostosta. Tiedostojen asettaminen. Ensimmäinen askel ulkoisen tiedoston lataamisessa on luoda se Ulkoisen tiedoston lataaminen on kuollutta helppoa niin kauan kuin sekä ulkoista tiedostoa että Flash-elokuvaa, joka sitä kutsuu, sijaitsevat samassa palvelimessa. Jotta se olisi paljon yksinkertaisempaa eikä välitä varsinaisesta URL-osoitteesta, aiomme sijoittaa sekä tekstitiedoston Ja Flash-elokuva samaan kansioon. Luo uusi kansio, joka hallinnoi kaikkia tässä projektissa käytettäviä tiedostoja. Luo tässä kansiossa tekstitiedosto, jonka nimi on myText, minkä tahansa tekstin tässä tekstitiedostossa ja tallenna se. Muistiinpanot muille kielille kuin englanniksi Jos aiot lukea tekstiä millä tahansa muulla kielellä kuin englanninkielellä, luultavasti käytät erikoismerkkejä. Varmista, että merkit näkyvät oikein. Sinun on koodattava tiedosto Unicode-ohjelmalla. Koodausvaihtoehdot löytyvät tavallisesti Tallenna-ikkunasta. tekstieditori. Kun olet tallentanut tekstikentän, luo uusi Flash-tiedosto samaan kansioon Voit nimetä tämän tiedoston tekstinkäsittelyohjelman, vaikka tämä ei todellakaan vaikuttaisi projekteihimme. Varattu Flash-pika-testissä. Aiomme aloittaa koodauksen righ t away Napsauta hiiren kakkospainikkeella vain aikataulusi mukaista kehystäsi ja valitse Actions (Toiminnot), jos haluat avata Toiminnot-paneelin Kopioi ja liitä alla oleva koodi nähdäksesi ulostuloikkunassa näkyvän ulkoisen tekstin nopeasti. Explanation follows. var myTextLoader URLLoader uusi URLLoader. function OnLoaded e Event void. You voi painaa Ctrl Enter näppäimistöltä nähdäksesi tekstisi näyttävän tekstin tulostusikkunan. Se oli nopea testi vain näyttääksesi kuinka helppoa on ladata ulkoinen tekstitiedosto. Selitämme yksityiskohtaisesti nyt Mitä koodia käytetään URLLoader-luokan käyttämiseksi, sinun on noudatettava seuraavassa kuvattua menettelyä. Luo URLLoader-luokan esimerkki. Käytä tapahtumajärjestäjää tiedottaaksesi, kun tiedosto latautuu loppuun. Luo tapahtumien kuuntelutoiminto ryhtymään toimiin ilmoittaessasi Event Listener. Use menetelmää ladata todellinen tekstitiedosto. Tämä on hyvin yksinkertainen prosessi todellinen koodi, kuten olette nähneet edellä Kuten enemmistön kanssa ActionScript 3 0 luokat, ensimmäinen askel käyttää mitä tahansa Luokkiin luodaan tällaisen luokan instantiation esiintyminen. Tämä voidaan tehdä yksinkertaisesti uuden operaattorin avulla. Joten koodimme ensimmäinen rivi luo yksinkertaisesti URLLoader-luokan esiintymän ja nimeää sen myTextLoader. var myTextLoader URLLoader-uuteen URLLoaderiin. Meidän on sitten rekisteröidyttävä tapahtuman kuuntelija, joka ryhtyy toimenpiteisiin tekstitiedoston kanssa onnistuneesti latautuu Tämä tehdään yksinkertaisesti rekisteröimällä esimerkki tapahtumasta ja toiminnolla, jonka nimi onLoadded, jonka määrittelemme myöhemmin toteutettavalla toiminnolla. var myTextLoader URLLoader uusi URLLoader. Lisätietoja tapahtumien kuuntelijoista saat lukemalla luki oppaamme Tapahtumien käsittelystä ActionScript 3: ssä 0. Seuraavana vaiheena on luoda toiminto, joka toimii, kun tapahtumien kuuntelija kutsuu sitä. Olemme aiemmin määrittäneet, että tätä toimintoa kutsutaan ladatuksi. tämän toiminnon avulla voit yksinkertaisesti lähettää tekstitiedoston sisällön koekäyttöön käyttämällä jäljityskäskyä. Tekstitiedostomme voi olla saatavana d kautta COMPLETE-tapahtuman kohteeseen liittyvä omaisuus eli URLLoader-luokituksemme kohde Huomaa, että tätä ominaisuutta voi käyttää vain, kun tiedosto on ladattu onnistuneesti. var myTextLoader URLLoader uusi URLLoader. Viimeinen rivi laukaisee koko prosessi ladatessasi tekstitiedostoa menetelmällä Menetelmä tosiasiallisesti lataa ladattavan tekstin URL-osoitteen Huomaa, että URL-osoitetta ei voi antaa suoraan merkkijonona, vaan sen on siirrettävä sen URLRequest-luokan esimerkiksi, kuten kohdassa Alla oleva koodi. var myTextLoader URLLoader uusi URLLoader. function onLoaded e Event void. Voit tarkistaa ActionScript-viitteen URLRequest-luokan merkinnän saadaksesi lisätietoja siitä. Mitä pitäisi tehdä? Voit testata elokuva uudelleen Ctrl Enter nähdäksesi tekstitiedostosi sisältöikkunassa. Tekstin näyttäminen tekstikenttään. Vaikka tämä ei ole tiukasti osa opetusohjelmaa, luulin, että annan sinulle nopean esimerkin siitä, miten näyttää sisällön tekstikentässä, jonka luomme dynaamisesti. Se on sama tarkka menettely, mutta meillä on myös 1 luoda esimerkki TextField Class 2: stä sen ominaisuuden asettamiseksi, kun tiedosto ladataan ja lopuksi 3 näytetään se näytöllä. lisätään se näyttöluetteloon Alla oleva koodi näyttää nämä kolme lisävaihetta selvästi lihavoituna. myTextLoader URLLoader uusi URLLoader var myTextFieldtxt TextField uusi TextField. function onLoaded e Tapahtuma void addChild myTextFieldtxt. addChild-menetelmä lisää kohdeobjektin näyttöluetteloon Jos käytetään päätietolomakkeella ilman mitään pätevyyttä se näyttää objektin ruudulla, jos sitä käytetään objektin kautta, että kohdeobjekti näkyy, kun vanhempi objektti näytetään. Jos lataat tekstiruutua, joka ylittää yhden rivin, myös sinun täytyy asettaa TextField-ominaisuudet ja varmistaa, että kenttä on automaattisesti venytetty näyttääksesi koko tekstin. var myTextLoader URLLoader uusi URLLoader var myTextFieldtxt Tex TField uusi TextField. function onLoaded e Tapahtuma void addChild myTextFieldtxt. Katso TextField Class - otsikko ActionScript-viitteessä, jotta voit tutustua kaikkiin tekstikentän käytettävissä oleviin ominaisuuksiin. Aina, sinun tarvitsee vain testata elokuvasi Ctrl Enter nähdäksesi tekstikentän ja tekstin. Valmistavat muuttujat tekstitiedostosta. Lisäksi mahdollisuus ladata tekstin koko tekstiin Flash-tekstistä, on mahdollista jakaa tämä tekstisisältö loogisiin palasiksi muuttujien avulla. Esimerkiksi, jos Sinulla on merkkijono tekstinä otsikoksi, tekstin lohkoksi kehon tekstinä ja merkkijono, joka sisältää URL-osoitteen Sinulla on kaikki nämä yhdellä tekstitiedostolla, mutta jokainen niistä on tallennettu omassa muuttujassaan. tehdään käyttämällä Equals-merkkioperaattoria määrittää muuttujan arvo ja ampersand-merkki uuden muuttujan tunnistamiseksi Jos avaat alkuperäisen tekstitiedoston myText, voit korvata sen alkuperäisen sisällön seuraavalla tavalla nähdäksesi joitakin muuttujia toiminnassa. myTitle Oman3D m YBody Oman3D: llä on monia mielenkiintoisia tutoriaaleja. Yllä oleva koodi määrittää kolme muuttujaa, myTitle myBody ja myURL. Jokaisen muuttujan arvo määritetään tasaisen merkin jälkeen, kun uuden uuden muuttujan alku on määritetty käyttämällä ensimmäistä merkkiä ja merkki Here On sama tekstikenttä, jossa muuttujat nimet ja operaattorit on korostettu vain. MyTitle Oman3D myBody Oman3D on monia mielenkiintoisia tutoriaaleja myURL. Niin miten voimme hakea nämä muuttujat ActionScriptin avulla Ensin täytyy kertoa Flash Playerille, että lataamme muuttujia eikä yksinkertaisia Teksti Tämä tehdään asettamalla URLLoaderDataFormat-nimisen URLLoader-luokan ominaisuus. Asettamme sen arvoon. var myTextLoader URLLoader uusi URLLoader. function onLoaded e Event void. Now sen sijaan, että saisimme tavoitteen kohteen koko sisällön, poraamme syvemmälle Ominaisuuden todelliset muuttujat, jotka olemme määritelleet tekstitiedostomme. var myTextLoader URLLoader uusi URLLoader. function onLoaded e Event Void. Ei muita muutoksia ei tarvita Voit nyt testata elokuvasi Ctrl Enter nähdäksesi jokainen muuttujasi näytetään linjalla omallaan tulostusikkunassa Tämän tekniikan soveltaminen vaihtelee projektin mukaan. Tulisi aina harkita XML-tekstin tiedostojen muuttujien käyttämistä, jos haluat ladata pieniä tietoja, jotka lisäävät logiikkaa projektillesi. XML-luokka tarjoaa paljon laajemman valikoiman menetelmiä ladattujen tietojen suodattamiseen ja hakuun. voi ladata viimeisen esimerkkisi lähdetiedoston täältä Jos sinulla on kommentteja tai kysymyksiä, lähetä ne Oman3D-foorumille. - Tiedustuston loppu. Valuutanvaihto Forex Gabon. Palvelujen numerot ja hakutermit, jotka haluavat aux diteurs de presse crite, aux socits et investisseurs privs, aux dcideurs ainsi qu aux chanes de radio et de tlvision Infosplusgabon rpond aussi aux demandes particulires des diteurs en chargeant des journalistes membres de son rseau in Kansainvälinen - l Association of Journalists Agenciers et de presse crite AJAPE -, joka on tosissaan, neljännesvuosijulkaisun ja sanomalehtien välillä. Taux De Change Forex Gabon 00698 Stock Trading Forex Uutiset Taux de Fonde le 19 juin 1992, par arrt ministri N 3131 MCI DGC DCIP, viraston pääsihteeristö, jonka tehtävänä on valvoa tiedotustoimistoja Agence France Presse AFP 1994 ja 1998 ja sen jälkeen 1998 1998, lehdistötilaisuudet Reuters, Inter Press Service IPS et l Agence Science Presse ASP l Agence Panafricaine de presse PANA, Agence Syfia ja Bloomberg, varatoimitusjohtaja 2009 Aucunin artikkeli o reportage n est achet par l agence Esineitä, jotka ovat ristiriitaisia ​​sekvenssejä sanomalehdet - lehdestä, valokuvista, sopimuksista, jotka koskevat pankkien viljaa ja afrikkalaisia Taux de change des banques, les appels d, off-promootiot, kaupankäynnin, rahoituksen ja informaation kaupankäynnistä ja kaupankäynnistä Forex Capital Markets FXCM d e New York Wall Street Mieux nous connatre L Agence de presse Infosplusgabon, joka on järjestänyt ihmisiä ja miehiä vaatteita ja audiovisuaalisia tuotteita, pääkonttorien edustajia, jotka ovat luvanneet käsittelemään tietoja Infosplusgabon Bienvenue sur le site officiel de la Direction gnrale De statistiques du Gabon Vaihtelu yli 12 kuukautta, 2,4, Vaihtokurssi, 1 655,957 Taux De Change Forex Gabonin strategia Kaupankäynti Optiot Binarie False CFA BEAC Franc valuuttakurssi ja valuuttamuunnos Kamerun valuutta XAF Rata Franc valuuttakurssi muutokset, Directory Pour une dclaration d vientitoiminta, dexportation dfinitive et temporaire Un taux de change mensuel douanier existe pour pour 34 monnaies suivantes Forex Uutiset Taux de Chaque jour, l Agence de presse Infosplusgabon ehdottaa artikkeleita nouveaux l liikkeeseenlasku ja diffuusio Listan halvempia hintoja. Taux De Change Forex Gabon Mauritiuksen pörssi-demokraattinen tili CFA BEAC Franc vaihto E hinnat ja valuuttakurssi Kamerun valuutta XAF Raita Fransa forex kurssi muutokset, raita Franc historialliset muutokset Directory Il est utile de mentionner qu en existe de nombreux types graphiques pour dsigner les cours Lire ja comprise les graphiques forex Ansaita Forex ilman sijoituksia Vastaukset Forex News Taux de. Des artikkelit sont crits quotidiennement par l agence de presse Terveydenhuollon lehti, Afrique Expansion Mag, kauppiaat African Business Journal, Courrier d Afrique, Afrikka Luottamuksellisia, La Lettre du Continent, Afrique Agriculture, jne. ei ole tällä sivustolla julkaistu päivitettyjä uutisia ja ilmaisia ​​internetsivustoja, jotka päivittävät päivityksiä, jotka auttavat kysy - myksiä uusista artikkeleista, artikkeleista ja kyselytutkimuksista, jotka koskevat eurooppalaisia, eurooppalaisia, etelä-afrikkalaisia ​​ja amikyylejä. est de fournir des diteurs de presse gnraliste ou spcialiss du monde enti Valuuttamarkkinat ja arvopaperimarkkinat, jotka ovat laadukkaita ja laadukkaita Taux De Change - kurssit Forex Gabonin toiminnot Forex-valuuttakurssit Haitissa Valtiopankki L Agence de presse Infosplusgabon, joka koostuu aktiivisesta yritysjärjestelystä Kommunikaatio BERP International, traitee essentiellement des news mais peut s intresser des sujets lee pour peu que la demande en soit manifest Taux De Change Forex Gabon Ghana Kamerun Keski-Afrikan tasavalta Chad Congo Päiväntasaajan Guinea Gabon Ghanaian Cedi GHS Keski-Afrikka CFA XAF. L Agence de presse Infosplusgabon est la premire agence gabonaise prive et indpendante en ligne spcialise dans diffusion de nouvelles, reportages et ditoriaux sur le Nord et et du monde et qui aborde les domaines suivants politique, conomique, rahoittaja, sosiaalinen, lajityyppi, tilanne des enfants, VIH SIDA, sant, environnement, kulttuuri, droits de l homme, jne. Taux De Change Forex Gabon Bedste Investing Indstillinger ID anmark 2016 Urlloader as3 binary options. Best kaupankäynnin kohteet.24Option Trade 10 Minute Binaries. TradeRush-tili Avaa demo-tili. Boss Capital Start Kaupankäynti Live Today. Klikkaa Submit, hyväksyt Adobe-käyttöehdot. Loader-luokka ladataan SWF-tiedostot tai JPG-, PNG - tai GIF-tiedostot Lataa kuormitusmenetelmä kuormituksen käynnistämiseksi Lisätyn näyttöobjektin lisätään Loader-objektin lapseen. Käytä URLLoader-luokkaa tekstin tai binääritietojen lataamiseen. Loader-luokka ohittaa seuraavat menetelmät Että Loader-objektilla voi olla vain yksi lapsi, joka näyttää objektin, johon se latautuu. Kutsu seuraavia menetelmiä heittää poikkeuksen addChild addChildAt removeChild removeChildAt ja setChildIndex Jos haluat poistaa ladatun esitysobjektin, sinun on poistettava Loader-objekti sen emolta DisplayObjectContainer-lapsiryhmä. AIR-sovelluksissa iOS: ssä voit ladata ActionScript-tiedoston SWF-tiedoston vain sovelluspaketista. Tämä rajoitus sisältää kaikki Actio nScript, kuten resursseja, joiden luokkien nimet on viety ActionScript-tiedostoon. Jos haluat ladata SWF-tiedoston, lataa SWF käyttämällä samaa sovellusverkkotunnusta kuin vanhempi SWF, kuten seuraavassa esimerkissä näytetään. Lisäksi iOS: ssa voit ladata SWF: n tiedosto, joka sisältää minkä tahansa ActionScript ByteCode ABC: n ja lataa sen uudelleen ja lataa se uudelleen Jos yrität tehdä tämän, runtime heittää virheen 3764. Ennen AIR 3 6: ta voidaan ladata vain SWF-tiedostoja, jotka eivät sisällä ActionScript-tavutekoodia, riippumatta siitä, ovatko ne Latautuu sovelluspaketista tai verkosta Vaihtoehtona ulkoisen SWF-tiedoston käyttämisestä ActionScriptin kanssa luo SWC-kirjasto ja liitä se pääverkkoon SWF. AIR 3 7 ja sitä korkeammat tukee ulkoisesti isännöityjen toissijaisten SWF-tiedostojen lataamista Yksityiskohtainen kuvaus tämä ominaisuus löytyy täältä. Näitä iOS-rajoituksia koskevia rajoituksia ei sovelleta sovelluksen ollessa käynnissä iOS-simulaattorissa ipa-test-tulkki-simulaattori tai ipa-debug-tulkki-simulaattori tai tulkkitila ipa-tes T-tulkki tai ipa-debug-tulkki. Kun käytät Loader-luokkaa, harkitse Flash Player - ja Adobe AIR - turvallisuusmallia. Voit ladata sisältöä mistä tahansa helposti saatavilla olevasta lähteestä. Leikkaaminen ei ole sallittua, jos kutsuva SWF-tiedosto on verkon hiekkalaatikossa ja ladattava tiedosto on paikallinen. Jos ladattu sisältö on SWF-tiedosto, joka on kirjoitettu ActionScript 3 0: lla, SWF-tiedostoa ei voi ristiretoittaa toisessa tietoturva-hiekkalaatikossa, ellei kyseinen cross-scripting - järjestely hyväksytty puhelun kautta Tai menetelmä ladatussa sisältötiedostossa. Jos ladattu sisältö on AVM1 SWF-tiedosto, joka on kirjoitettu ActionScript 1 0 tai 2 0: n avulla, ei sitä voi ristireitittää AVM2 SWF-tiedostolla, joka on kirjoitettu ActionScript 3: n avulla. 0 Voit kuitenkin kommunikoida kaksi SWF-tiedostoa käyttämällä LocalConnection-luokkaa. Jos ladattu sisältö on kuva, SWF-tiedostoa ei voi käyttää sen tietosuojakäytävän ulkopuolella, ellei SWF-tiedoston toimialuetta ole sisällytetty alkuperäiseen URL-osoitteeseen kuvan. Movi e-leikkeet paikallisessa tiedostojärjestelmässä hiekkalaatikossa eivät voi skriptielokuvaleikkeitä paikallisverkkoyhteydessä olevasta hiekkalaatikosta, ja päinvastoin myös estetään. Et voi muodostaa yhteyksiä yleisesti varattuihin portteihin. Täydellinen luettelo estetyistä portista on kohdassa Verkkojen rajoittaminen Sovellusliittymät ActionScript 3 0 - kehittäjän oppaassa. AIR: n AIR-sovelluksen kanssa asennetun sovellusturvahiekkalaatikkosisällön sisältöä ei kuitenkaan rajoiteta AIR: in rajoituksilla. Lisätietoja turvallisuudesta on Flash Player - kehittäjäkeskuksen aiheen suojauksessa Kun ladataan SWF-tiedostoa epäluotettavasta lähteestä, kuten verkkotunnuksesta kuin Loader-objektin pääotsikon SWF-tiedostosta, voit halutessasi määrittää maskin Loader-objektille estääksesi ladatun sisällön, joka on Loaderin lapsi Objekti piirustuksesta vaiheen ulkopuolelle kyseisen maskin ulkopuolelle, kuten seuraavassa koodissa näkyy. Note App Transport Security on otettu käyttöön Applelta iOS9: ssa, mikä ei salli sallittuja yhteyksiä Sovellus - ja verkkopalvelut Tämän muutoksen takia kaikki yhteydet, jotka tehdään Unsecure-sivustoille Loaderin kautta, URLLoader lopettaa ja ei toimi App Transport Security - palvelun takia. Määritä poikkeukset oletuskäyttäytymiseen lisäämällä avaimia sovellukseen. Ominaisuus voi täysin lisätä seuraavia teidän ja se toimii kuten aiemmin. Voit määrittää poikkeuksia oletuskäyttön lisäämällä avaimet InfoAdditions tag sovelluksen kuvaajan sovelluksesi. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4. Palauttaa LoaderInfo-objekti, joka vastaa ladattavaa kohdetta LoaderInfo-objektit jaetaan Loader-objektin ja ladatun sisältöobjektin välillä. LoaderInfo-objekti syöttää lataustietojen ja tilastoja ladatusta tiedostosta. Kuormitukseen liittyvät tapahtumat lähetetään LoaderInfo-objektissa, johon sisältöLoaderInfo viittaa Loader-objektin ominaisuus ContentLoaderInfo-ominaisuus on asetettu kelvolliseksi LoaderInfo-objektiksi, jopa ennen kuin sisältö on ladattu , jotta voit lisätä tapahtuman kuuntelijoita kohteeseen ennen kuormaa. Jotta havaitut epäkelvottomat virheet, jotka tapahtuvat ladatussa SWF: ssä, käytä ominaisuutta, ei ominaisuutta. Sovellus julkiseen funktioon saa contentLoaderInfo LoaderInfo. Related API - elementit. Seuraavassa esimerkissä näkyy Miten voit ladata ja sijoittaa kuvan ActionScript 3 0: ssä Loader-luokka ja täydellinen tapahtuma Loader-objektin s contentLoaderInfo-ominaisuus Esimerkki, jonka on toimittanut. Flash Player 10 1, AIR 2.Oma objekti, joka lähettää epävirallisen tapahtuman, kun käsittelemätön virhe Esiintyy SWF: ssä, joka latautuu tällä Loader-objektilla. Jos virheitä heitetään jonkin lohkon ulkopuolelle tai kun ErrorEvent-objekti lähetetään ilman rekisteröityneitä kuuntelijoita, havaitsematon virhe ilmenee. Huomaa, että Loader-objektin s uncaughtErrorEvents-ominaisuus lähettää tapahtumia, jotka kuplatavat sen läpi , Ei tapahtumia, jotka se lähettää suoraan Se ei koskaan lähetä uncaughtErrorEventin kohdevaiheessa Se lähettää vain tapahtuman kaapata ja kuplivaa vaiheet Nykyisen SWF: n puutteellisen virheen havaitsemiseksi SWF, jossa Loader-objekti on määritelty, käytä ominaisuutta sen sijaan. Jos Loader-objektin lataama sisältö on AVM1 ActionScript 2 SWF - tiedosto, AVM1: n SWF-tiedostossa olevat epäkelvottomat virheet eivät johda in uncaughtError event. Implementation julkinen tehtävä saa uncaughtErrorEvents UncaughtErrorEvents. Related API-elementit. Jäljempänä esimerkki osoittaa käyttämättömän virhe tapahtuman käsittelijän havaita epäkelvottomien virheiden ladattu SWF Esimerkki määrittää uncaughtError tapahtuman käsittelijä havaita epäkelvottomia virheitä. konstruktori, koodi luo Loader-objektin ja rekisteröi kuuntelijan Loader-objektin s uncaughtErrorEvents-ominaisuuden lähettämästä uncaughtError-tapahtumasta. UncaughtErrorHandler-menetelmässä koodi tarkistaa virheen ominaisuuden tietolajin ja vastaa vastaavasti. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4. Luo Loader-objektin, jonka avulla voit ladata tiedostoja, kuten SWF-, JPEG-, GIF - tai PNG-tiedostoja Soita loa d-menetelmä ladata omaisuus Loader-ilmentymän lapseen Voit lisätä esimerkiksi Loader-objektin näyttöluetteloon käyttämällä DisplayObjectContainer-esimerkin addChild-menetelmää. Asetus näkyy vaiheessa kuormitettuna. Voit myös käyttää Loader-ilmentymän luettelo, joka ei ole lisännyt sitä näytön esineen kontinäyttöön näyttöluettelossa Tässä tilassa Loader-esimerkkiä voidaan käyttää ladattaessa SWF-tiedostoa, joka sisältää sovelluksen muita moduuleja. Voit selvittää, milloin SWF-tiedosto on valmis ladattaessa, voit käyttää LoaderInfo-objektin tapahtumia, jotka liittyvät Loader-objektin contentLoaderInfo - ominaisuuteen. Tällöin moduulin SWF-tiedoston koodi voidaan suorittaa moduulin alustamiseen ja käynnistämiseen. Offlist-tilassa Loader-esimerkki voi myös olla Voidaan käyttää SWF-tiedoston lataamiseen, joka sisältää komponentteja tai mediaominaisuuksia Uudelleen voit käyttää LoaderInfo - objektin tapahtumien ilmoituksia havaitsemaan, milloin komponentit ovat valmiit latautumaan Tällöin sovellus voi alkaa käyttää SWF-tiedoston kirjaston osia ja mediaominaisuuksia aktivoimalla ActionScript 3 0 - luokat, jotka edustavat kyseisiä komponentteja ja varat. Voit määrittää Loader-objektin tilan seurata seuraavia tapahtumia, jotka LoaderInfo-objekti liittyy contentLoaderInfo Loader-objektin ominaisuus. Avoin tapahtuma lähetetään, kun lataus alkaa. ioError - tai securityError-tapahtuma lähetetään, jos tiedostoa ei voida ladata tai jos tapahtui virhe kuormitusprosessin aikana. Edistyksen tapahtuma syttyy jatkuvasti, kun tiedostoa ladataan. Täydellinen tapahtuma lähetetään, kun tiedosto latautuu loppuun, mutta ennen kuin ladatun elokuvan leikkeen menetelmät ja ominaisuudet ovat käytettävissä. Init-tapahtuma lähetetään sen jälkeen, kun ladatun SWF-tiedoston ominaisuudet ja menetelmät ovat käytettävissä, joten voit aloittaa ladatun SWF: n manipuloinnin tiedosto Tämä tapahtuma lähetetään ennen täydellistä käsittelijää Kun streaming SWF - tiedostoja, init - tapahtuma voi tapahtua huomattavasti aiemmin täydellinen tapahtuma Useimpia tarkoituksia varten, käytä init-käsittelijää. Huomaa iOS vain iOS-sovelluksen AIR-sovelluksissa, voit ladata vain ActionScript-tiedoston sisältävän SWF-tiedoston sovelluspaketista. Tämä rajoitus sisältää kaikki ActionScript-ohjelmat, kuten varat, joiden luokkatiedot on viety ActionScript For joka lataa SWF-tiedoston, sinun on ladattava SWF käyttämällä samaa sovellusverkkoa kuin vanhempi SWF. Ennen AIR 3 6: ta voidaan ladata vain SWF-tiedostoja, jotka eivät sisällä ActionScript-tavuokoodia, riippumatta siitä, ladataanko ne uudelleen sovelluspaketista tai verkon välityksellä Vaihtoehtona ulkoisen SWF-tiedoston käyttämisestä ActionScriptin kanssa luo SWC-kirjasto ja liitä se tärkeimpiin SWF: iin. Nämä rajoitukset eivät ole voimassa, kun sovellus on käynnissä iOS-simulaattorissa ipa-test-tulkkisimulaattorissa tai ipa-debug-tulkki-simulaattori tai tulkkitila ipa-testi-tulkki tai ipa-debug-tulkki. Related API Elements. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4.Loads SWF, JPEG, progressiivinen JPEG, unanimat ed GIF - tai PNG-tiedosto objektiksi, joka on tämän Loader-objektin lapsi. Jos lataat animoitun GIF-tiedoston, vain ensimmäinen kehys näkyy. Koska Loader-objekti voi sisältää vain yhden lapsen, seuraavan kuormapyynnön lähettäminen lopettaa edellisen Huomaa AIR 1 5: ssä ja Flash Player 10: ssä ladatun kuvan enimmäiskoko on 8,191 pikseliä leveydeltä tai korkeudelta ja pikseleiden kokonaismäärä voi olla enintään 16 777 215 pikseliä. Joten jos ladattu kuva on 8,191 pikseliä leveä, se voi olla vain 2 048 pikseliä korkea Flash Player 9: ssa ja aiemmissa ja AIR 1 1: ssa ja sitä aikaisemmin rajoituksessa on 2 880 pikseliä korkeudessa ja 2880 pikseliä leveydessä. SWF-tiedosto tai kuva ladattuun Loader objekti perii Loader-objektin vanhemman näyttöobjektin sijainnin, pyörimisen ja skaalausominaisuudet. Käytä latausmenetelmää tämän menetelmän kanssa ladattujen elokuvien tai kuvien poistamiseksi tai peruuttaa käynnissä oleva lataustoiminto. Voit estää SWF: n tiedostoa käyttämästä tätä met hod asettamalla objektin allowNetworking-parametri ja upottamalla koodit HTML-sivulle, joka sisältää SWF-sisällön. Jos AIR-sovelluksissa iOS: ssä voit ladata ActionScriptin sisältävän SWF-tiedoston vain sovelluspaketista Tämä rajoitus sisältää kaikki ActionScript-ohjelmat, kuten resursseja, joiden luokkien nimet on viety ActionScript-tiedostoon. SWF-tiedoston lataamista varten sinun on ladattava SWF käyttämällä samaa sovellusdomeonia kuin vanhempi SWF, kuten seuraavassa esimerkissä näytetään. Lisäksi iOS: ssä ei voi ladata SWF-tiedostoa, joka sisältää ActionScript ByteCode ABC tyhjentää sen ja lataa sen uudelleen Jos yrität tehdä tämän, runtime heittää virheen 3764. Ennen AIR 3 6: ta voidaan ladata vain SWF-tiedostoja, jotka eivät sisällä ActionScript-tavutekoodia riippumatta siitä, ladataanko ne uudelleen sovelluksesta paketti tai verkon kautta Vaihtoehtona ulkoisen SWF-tiedoston käyttämiselle ActionScriptin kanssa luo SWC-kirjasto ja liitä se tärkeimpiin SWF-tiedostoosi. Nämä rajoitukset eivät ole voimassa, kun sovellus suoritetaan nimeä iOS-simulaattorissa ipa-test-tulkki-simulaattori tai ipa-debug-tulkki-simulaattori tai tulkkitila ipa-test-tulkki tai ipa-debug-tulkki. Kun käytät tätä menetelmää, harkitse Flash Player - turvamallia, joka on jotka on kuvattu Loader-luokkakuvauksessa. Flash Player 10: ssä ja uudemmissa versioissa, jos käytät monipalkin sisältötyyppiä esimerkiksi monisäikeistä lomaketta, joka sisältää tiedostonimen parametrin osoittaman lähetyksen POST-rungossa olevan sisällön määrittelyn otsikossa, POST operaatioon kohdistuu palveluntarjoajaan sovellettavat suojaussäännöt. POST-operaatio on suoritettava vastauksena käyttäjän aloittavalle toiminnolle, kuten hiiren napsautukselle tai painallukselle. Jos POST-operaatio on verkkotunnusta, POST-kohde ei ole sama palvelin kuin POST-pyyntöä lähettävä SWF-tiedosto, kohdepalvelimelta on annettava URL-osoitetiedosto, joka sallii verkkotunnuksen pääsyn. Myös minkä tahansa moniosaisen sisällön tyypin osalta syntaksin on oltava voimassa RFC2046-standardin mukaisesti. Syntaksia appea rs on pätemätön, POST-operaatioon sovelletaan latauksiin sovellettuja turvallisuussääntöjä. Lisätietoja turvallisuudesta on Flash Player - kehittäjäkeskuksen Aihe Security. request URLRequest SWF, JPEG, GIF tai Ladattava PNG-tiedosto Suhteellisen polun on oltava suhteessa tärkeään SWF-tiedostoon Absoluuttisten URL-osoitteiden on sisällettävä protokollan viitetiedot, kuten tai tiedostot Tiedostonimet eivät voi sisältää levyasemaa specifications. context LoaderContext default null LoaderContext-objekti, jolla on seuraavat määritteet. Onko tai ei tarkista olemassaolon politiikkatiedostoa lastauksen kohteen. ApplicationDomain ladattu objekti. SecurityDomain ladattu objekti. ImageDecodingPolicy ladattuun kuvan kohde. Jos kontekstiparametria ei ole määritelty tai viittaa nollaobjekti, ladattu sisältö säilyy omassa tietoturva-domainissaan. iOS vain Kun kutsuu latausmenetelmää AIR: ioksessa, LoaderContext-instanssissa on määritettävä tärkein sovellusalue. Katso täydelliset tiedot LoaderContext-luokkien ominaisuuksien kuvauksesta. asyncErrorEvent ContentLoaderInfo-objektin lähettämä, jos ominaisuus on määritetty ja ladattua sisältöä ei voi lisätä lapsena määritetyllä DisplayObjectContainer-järjestelmällä Tämä saattaa tapahtua, jos ladattu sisältö on tai jos addChild-puhelu pyydettyunContentParent-palveluun heittää virhepisteen Tapahtuma Lähettäjä contentLoaderInfo - objektissa, kun tiedosto on ladattu. Täydellinen tapahtuma lähetetään aina init-tapahtuman jälkeen. Dispatched by the contentLoaderInfo object when a network request is made over and Flash Player can detect the status code. init Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the properties and methods of the loaded SWF file are accessible The init event always precedes the complete event. ioError IOErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object when an input or output error occurs that causes a load operation to fail. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4.Loads from binary data stored in a ByteArray object. The loadBytes method is asynchronous You must wait for the init event before accessing the properties of a loaded object. When you use this method, consider the Flash Player security model, which is described in the Loader class description. Note iOS only In AIR applications on iOS, you can only load a SWF file containing ActionScript from the application package This restriction includes any ActionScript, such as assets with class names exported for ActionScript For loadi ng any SWF file, you must load the SWF using the same application domain as the parent SWF. Prior to AIR 3 6, calling this method has no effect on iOS. bytes ByteArray A ByteArray object The contents of the ByteArray can be any of the file formats supported by the Loader class SWF, GIF, JPEG, or PNG. context LoaderContext default null A LoaderContext object Only the applicationDomain property of the LoaderContext object applies the checkPolicyFile and securityDomain properties of the LoaderContext object do not apply. If the context parameter is not specified or refers to a null object, the content is loaded into the current security domain a process referred to as import loading in Flash Player security documentation Specifically, if the loading SWF file trusts the remote SWF by incorporating the remote SWF into its code, then the loading SWF can import it directly into its own security domain. For more information related to security, see the Flash Player Developer Center Topic Security. a syncError AsyncErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object if the property has been specified and it is not possible to add the loaded content as a child to the specified DisplayObjectContainer This could happen if the loaded content is a or if the addChild call to the requestedContentParent throws an errorplete Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the operation is complete The complete event is always dispatched after the init event. init Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the properties and methods of the loaded data are accessible The init event always precedes the complete event. ioError IOErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object when the runtime cannot parse the data in the byte array. Loads an IFilePromise instance. The loadFilePromise method takes an IFilePromise object and loads the binary data If the data is a progressive stream, such as a video wait for the init or progress events before accessing the properties of the lo aded object Otherwise, wait for the complete event to make sure that the data is fully loaded. When you use this method, consider the Flash Player security model, which is described in the Loader class description. promise IFilePromise An IFilePromise object The data source of the object can be any of the file formats supported by the Loader class SWF, GIF, JPEG, or PNG. context LoaderContext default null A LoaderContext object Only the applicationDomain property of the LoaderContext object applies the checkPolicyFile and securityDomain properties of the LoaderContext object do not apply. If the context parameter is not specified or refers to a null object, the content is loaded into the current security domain a process referred to as import loading in Flash Player security documentation Specifically, if the loading SWF file trusts the remote SWF by incorporating the remote SWF into its code, then the loading SWF can import it directly into its own security domain. For more information rel ated to security, see the Flash Player Developer Center Topic Security. asyncError AsyncErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object if the property has been specified and it is not possible to add the loaded content as a child to the specified DisplayObjectContainer This could happen if the loaded content is a or if the addChild call to the requestedContentParent throws an errorplete Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the operation is complete The complete event is always dispatched after the init event. init Event Dispatched by the contentLoaderInfo object when the properties and methods of the loaded data are accessible The init event always precedes the complete event. ioError IOErrorEvent Dispatched by the contentLoaderInfo object when the runtime cannot parse the data in the data source or if the data source stream is not readable. AIR 1 0, Flash Player 9, Flash Lite 4.Removes a child of this Loader object that was loaded by using the load method The prope rty of the associated LoaderInfo object is reset to null The child is not necessarily destroyed because other objects might have references to it however, it is no longer a child of the Loader object. When you call the unload method, the Loader object s contentLoaderInfo property is set to null Any visual assets that were loaded with the SWF are unloaded and removed from memory ActionScript class definitions in the loaded SWF remain in memory, and code in the same application domain as the loaded SWF can access instances of those classes and create new instances. Note iOS only Prior to AIR 3 6, this method has no effect on iOS. As a best practice, before you unload a child SWF file, you should explicitly close any streams in the child SWF file s objects, such as LocalConnection, NetConnection, NetStream, and Sound objects Otherwise, audio in the child SWF file might continue to play, even though the child SWF file was unloaded To close streams in the child SWF file, add an event listener to the child that listens for the unload event When the parent calls the unload event is dispatched to the child The following code shows how you might do this. Related API Elements. public function unloadAndStop gc Boolean true void. Flash Player 10, AIR 1 5, Flash Lite 4.Attempts to unload child SWF file contents and stops the execution of commands from loaded SWF files This method attempts to unload SWF files that were loaded using or by removing references to EventDispatcher, NetConnection, Timer, Sound, or Video objects of the child SWF file As a result, the following occurs for the child SWF file and the child SWF file s display list. Sounds are stopped. Stage event listeners are removed. Event listeners for enterFrame frameConstructed exitFrame activate and deactivate are removed. Timers are stopped. Camera and Microphone instances are detached. Movie clips are stopped. When you call the unloadAndStop method, the Loader object s contentLoaderInfo property is set to null Any visual assets that were loaded with the SWF are unloaded and removed from memory ActionScript class definitions in the loaded SWF remain in memory, and code in the same application domain as the loaded SWF can access instances of those classes and create new instances. Note iOS only Prior to AIR 3 6, this method has no effect on iOS. gc Boolean default true Provides a hint to the garbage collector to run on the child SWF objects true or not false If you are unloading many objects asynchronously, setting the gc paramter to false might improve application performance However, if the parameter is set to false media and display objects of the child SWF file might persist in memory after running the unloadAndStop command. Related API Elements. The following example uses the LoaderExample class to illustrate how various event listeners are used This task is accomplished by performing the following steps. A url property is created, which is the location and name of the image file. In the LoaderExample constructo r, a new Loader object named loader is created, which is then passed to the configureListeners method, described in step 3.The constructor creates a new instance of a URLRequest object, request with url passed so that the file name and location are known. The request object is passed to the loader object s load method, which loads the image onto the display list. A clickHandler event listener is registered for the click event on the loader After a mouse click, the loaded image is unloaded. The configureListeners method adds seven event listeners by using the following methods. The completeHandler method executes when the image finishes loading. The method executes if the image is not loaded locally and only if the network request is made available and the Flash Player can detect it. The initHandler method executes before the completeHandler method and after the progressHandler method Generally, the init event is more useful when loading SWF files. The ioErrorHandler method executes if the ima ge file is not available or not accessible. The openHandler method executes when the image file is first opened. The progressHandler method executes when the image file starts to load and again when the image is finished loading. The unLoadHandler method executes when the image is unloaded by using the unload method when the user clicks the image. Keep in mind the following requirements. This example requires that you place a file named in the same directory as the compiled SWF file Use an image that has an area that fits within the dimensions of the main SWF file. Although this example makes use of all events available to the LoaderInfo object, most situations require only a subset In particular, when loading only an image file, the complete event and perhaps the ioError event are sufficient when loading a local image.2015 Adobe Systems Incorporated All rights reserved Mon Mar 13 2017, 12 23 PM -07 00.

Comments

Popular Posts